SUNDAY

Hej, 
idag har jag firat farsdag och pluggat. Vaknade halv elva och jag kan ju säga att jag var hur trött som helst. Till och börja med så rvaknade jag klockan fem på lördagsmorgonen, sen när jag skulle lägga mig tolv så ringde Evve. Slutade med att jag låg och pratade med henne till tjugo över ett. 

Vi fixade frukost, tårta och presenterna. Sedan gick vi upp med det och gav honom alltihop. Efter vi hade fikat och ätit frukost gick jag och la mig igen och sov till halv två. Därefter pluggade jag och käkade. Inte så mycket mer med det. 

Tog en paus och åkte till Felicia och var där några timmar. Pratade om lite allt möjligt och sen åkte jag hem. När jag kom hem räknade jag klart matten och läste lite på fysiken. 

Lite kortfattat om söndagen. Nu hade jag tänkt sova. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0