SMOOTHIE ♥

Hej på er!
Idag har mina timmar gått åt till skolan och KU. Sov inte alls bra inatt så var inte på topp i skolan idag, men jag klarade mig. Sista lektionen hade vi idrott uppe på sportis. Var typ snöstorm ute så jag, Moa och Cornelia segade oss ut från omklädningsrummet. Haha, det tog typ en timme att komma hem för vi hade så mycket att prata om. I vanliga fall brukar det ta max 15 minuter. 

Var i alla fall trevligt att ha en liten pratstund. Även fast de går i min klass så har jag inte pratat med dom på jättelänge. Jag och Cornelia bestämde oss för att umgås någon dag, det är typ 1837430 år sedan sist. 

Kom hem fyra och käkade snabbt för klockan fem skulle jag iväg på KU för ledarmöte så därför gick jag inte på träningen. Alla stack typ hem eller så skulle de på bio så vid sex så var bara jag och Evve kvar. Vi slog in några julklappar för att tjäna in timmar. Vi fick ihop 54 st, visst är vi duktiga?

Resten av kvällen så har jag pluggat engelska, spanska och druckit hallon/jordgubbssmoothie. Har även några dagar framöver då jag är ledig på onsdag och torsdag. 

Tar en tidig kväll idag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0