MIDDAG PÅ LANDSTRÖMS

Hej,
i dag har jag varit i skolan. Ja, inget nytt hände väl där. Fick bara en uppgift om solidaritetsdagen då vi skulle ta reda på fakta om olika organisationer. Jag och Moa fick "Läkare utan gränser", sen ska vi sammanställa det hela med två stycken från 7:an och 8:an. Efter det så får skolan rösta på vilken organisation vi ska skänka pengar till.

Sista lektionen hade vi elevens val där jag har syslöjd. Börjar äntligen bli klar med min necessär! Får se vad jag börjar med sen, för jag och Ida ska dit även fast vi är lediga.

När jag kom hem spelade jag Mario kart med Ville, var helt säker på att jag skulle vinna. Men det gick ju inte enligt planen..

Skulle också till KU i dag, men jag hann inte gå för senare skulle vi och äta på Landströms med farmor. Kan ju säga att jag inte har ätit så mycket under en längre tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0