HAPPY BIRTHDAY!

Hej,
idag har jag varit i skolan. Allt som vanligt, förutom att vi fick sluta tidigare. Sista lektionen hade vi redovisning för klasserna 6års - åk 6 om våran organisation (Läkare utan gränser). Jag lyckades faktiskt övertala flera från dessa klasser att rösta på organisationen.

En annan grupp körde på att de skulle få godis om man röstade på dem, men hur seriös är man då? ;)

Slutade vid två och gick hem. Började fixa lite saker inför pappas födelsedagsfirande. Tårtan gjorde jag redan igår, men dukningen och annat fixade vi.

Nu har de flesta gått och jag ska väl ner och hjälpa och plocka undan? Annars tar jag och räknar matte för jag kan ju säga att jag ligger efter...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0