DAGENS I-LANDSPROBLEM

Hej på er!
Idag har min dag bestått av skola och handboll. På idrotten hade vi basket, vilket resulterade dålig prestation från mig. Hade ont i höften igår och det blev ju inte bättre när jag var på träningen igår och ramlade på den sidan. Jag har i alla fall klarat av dagen, så det är okej.

Tidigare under kvällen så var jag, laget, Julia och Jossan och kollade på handboll. Damerna spelade och vann mot Malmberget med 34-6.

Efter matchen gick jag, Jossan och Julia till Evve. Stannade där och pratade en stund, sen åkte jag på Ica med pappa och handlade. Skulle också ha kollat herrmatchen men de skulle först spela nio så det var ingen idé att vänta i en timme.

Imorgon åker jag till Boden för att spela två seriematcher. Vi möter kroken och Lillpite som vi också kommer att möta i USM veckan efter. Ser fram emot att få spela även fast jag har ont i höften.

Nu hade jag tänkt sova för imorgon ska jag upp tidigt.
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0