LUCIA

Hej, 
idag har jag verkligen haft en rolig och intensiv dag. Började halv åtta och vi körde igenom programmet en gång innan vi började byta om. I år var det vi (åk 9) som skulle vara med i luciatåget. Det gick faktiskt hur bra som helst även fast vi bara var 13 st som var med. Halv nio var första uppträdandet för lågstadiet och halv tio var andra uppträdandet som var för mellanstadiet och högstadiet. 

Förskoleklassen sjöng två låtar och sen sjöng åttorna en låt och de var jätte duktiga! Efter allt var klart så fick vi fika, en lussebulle och en pepparkaka + saft som kanske är ganska uppenbart.. 

Under dagen fick jag kraftig huvudvärk och hade ont i öronen. Stannar i alla fall hemma från träningen idag eftersom jag inte känner mig så frisk. 

Klarade mig igenom skoldagen. Gjorde ett no-prov och en engelska uppsats. Får se hur engelskan går, no'n vet jag i alla fall hur det har gått. 

Nu hade jag tänkt sitta och fixa designen, sen slår jag väl på ett avsnitt av Grey's ♥


// Vårt fina luciatåg 2012-12-13, kärlek till er! ♥ //

Kommentarer
Postat av: Amanda

test

2012-12-13 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0