LÄNSLÄGER

Hej på er!
Var i skolan idag, och klarade mig igenom skolan trots min förkylning. Var dock inte med på idrotten då vi hade karate/självförsvar. Såg faktiskt riktigt kul ut!

Hade bråttom hem från skolan eftersom jag inte hade packat allt till länslägret. Tåget skulle gå klockan tre, men vi kom inte iväg förrän tjugo i fyra..

Tog med mig träningskläder och sånt där nödvändigt, men kommer förmodligen inte att vara med eftersom att jag kände att halsen svullnade upp nu under kvällen, FML!

Fick inte våra overaller idag (som vi egentligen skulle fått idag), för de kommer att tryckas i slutet av veckan. Vi hade också turen att det är olika företag som har sponsrar oss och därför kommer vi inte att behöva betala 525:- för dem! Hur awesome är inte det?!

Imorgon åker vi i alla fall hem & nu hade jag tänkt sova. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll till alla ni som fortfarande är vakna.
Puss!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0