JULKALENDERN

Hej, 
som ni ser så har jag påbörjat min nya design. Tror faktiskt att den kommer bli ganska bra faktiskt! Stilrent och inte för mycket, det är nog min grej.

Under kvällen så har jag också försökt kurera mig och få upp luftvägarna. Jag har ansträngnings- och förkylningsastma som oftast förvärras när jag är förkyld. Så nu har jag tagit astmaspray, allergipiller och kortisonspray.

Har i alla fall bestämt mig för att åka till Boden imorgon, däremot kommer jag inte vara med och träna men jag kommer vara med och titta för att lära mig kombitionerna vi bör kunna.

Nu ska jag se några avsnitt som jag missat av julkalendern och sen sova.
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0