2012-12-22

Hej, 
äntligen jullov! Skolan har varit lugn, typ inga lektioner och bara halvdagar. På torsdagen hade vi match mot lärarna, men jag var tyvärr inte med pga av min förkylning. Känner mig på bättringsvägen men vågar inte ta risken och träna förrän jag blir helt frisk. 

Igår började vi nio och fick våra betyg + juldansen som alltid är i rasthallen varje år. Sen fick vi gå och äta (typ halv tolv), sedan jullov!  

På eftermiddagen/kvällen var jag på stan med Jossan, vi gick på stan och köpte julklappar. Hittade faktiskt en bra julklapp till Evve som jag och Jossan köpte tillsammans. Senare under kvällen så firade vi jullovet genom att gå och käka på thai. Gudomligt gott! 
Efter vi hade varit och käkat så gick vi hem till Evve och lämnade hennes julklapp, sedan gick vi hem till Jossan. 

Vi bästämde oss faktiskt för att starta en blogg tillsammans. Den kommer vi börja blogga på den 1 januari 2012. Förmodligen blir det mer uppdatering där än vad det har varit här. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0