2012-12-12

Hej, 
nu har jag varit bort ett bra tag. Nu har jag haft fullt upp med att fixa saker inför julen och några skolarbeten jag måste göra klart. Känner mig sjuklig, men jag tror faktiskt att jag är stressad och därför är jag mottaglig för sjukdomar och jag kan ju säga att jag inte har tid för det nu...
 
På fredag åker jag iväg till Boden, sista lägret innan vi åker iväg och spelar Sverigecupen!! Ska bli hur kul som helst, längtar verkligen! Måste bara plugga lite kombinationer som jag inte har gjort, toppen.. 

Imorgon är det Lucia och vi ska uppträda inför hela skolan. Där har jag i alla fall koll på läget till skillnad från resten. 

Nu måste jag faktiskt plugga, tog bara en kort paus. 
änns faktiskt ganska tråkigt att vår klass (tjejer) inte anmälde oss till Luciacupen för det hade jag verkligen velat vara med och spela. 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0